måndag 4 september 2017

Min färgsprakande helg med födelsedagsglitter

Här kommer en sammanfattning av min färgsprakande helg.
Har gått tredje och sista delen i grundkurs i Vedic Art och det
var så bra att få den sista och avslutande delen i processen.
Jag fick en aha-upplevelse i en av mina tavlor och förstår nu
att jag ska bara en liten liten grej till i den sen är den klar och
hela jag finns i den, mitt förflutna, mitt nu och min framtid.
Det här är personlig utveckling samtidigt som man har så kul
med färger som faktiskt kan bli ett fint konstverk att sätta på
väggen hemma (eller i nån annans hem kanske..hihi).
När jag kom hem på lördag eftermiddag stod maken redo med
en tomatpaj. Och på söndag morgon innan jag skulle ge mig
iväg igen, blev jag firad eftersom det var min födelsedag. Fick
en jättestor pannå med kommentaren, mamma, måla nåt riktigt
fint på den här, av 16-åringen. Gullegubben.
Har haft en fantastisk helg på alla sätt och vis. Det är så härligt
att få vara i en energirik och glad kreativitetsbubbla.







 
 

4 kommentarer:

  1. Massor av positiv energi och skaparglädje! Härligt! Fortsatt lycka till!

    SvaraRadera
  2. Stort, stort grattis finaste Petra! Det är så härligt att läsa om din nyfunna hobby och kreativitet! Helt underbart!!! Varmaste födelsedagskramen från mig! :)

    SvaraRadera
  3. Så nyfiken på Vedic Art! Ska kolla upp om det finns någon kurs hos mig.

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  4. Låter som ngt jag skulle gilla :)
    En personlig utveckling och insyn är ngt vi alla behöver Det gäller att vara modig nog att våga bara !!
    Stort Grattis i efterskott vacker !!
    Kram

    SvaraRadera