onsdag 6 september 2017

Födelsedagspresent till mig själv

I höstas kom jag i kontakt med Mapiful och blev lite
sugen på att köpa en svartvit karta genom dom över
vårt sommarparadis i Mjöshult. Dom kunde inte hjälpa
till med detta då dom inte hade kartor från lantmäteriet
över området. I somras kom jag i kontakt med lantmäteriet
i Borås då vi undrade vem som ägde skogen bakom stugan.
Fick med en karta över området tillsammans med svaret. Fick
iden att jag kanske kan, med hjälp av kontakter fixa en egen
sådan karta. Jojomen, hade turen att komma i kontakt med
mycket hjälpsamma människor, så i fredags fick jag ut en
mycket fin karta i "mapiful"-stil som jag så gärna ville ha.
Första tanken var att jag skulle spara den och ge maken den
i julklapp. Rätt snart inser jag att jag kommer inte att kunna
hålla mig till jul. Det är ju göööörlångt dit. Så jag slog in den
och gav den till mig själv i födelsedagspresent i söndags.
Nu ska jag bara fixa ram så sitter den snart på en vägg
hemma. Vet precis var. Bra va ;)


5 kommentarer:

  1. Du är för go. :) Du glömde väl inte bort att tacka vackert till givaren? Tur det är gööööörlångt till jul Jag längtar inte precis Förstår att det är kul att ha den kartan.
    Bossekram

    SvaraRadera
  2. Alldeles för långt till jul :)

    SvaraRadera
  3. Men så roligt att du fick till kartan som du ville ha den. Självklart var du värd en egen födelsedagspresent. Grattis i efterskott om jag missat din dag.

    Mannen kan få en annan klapp av tomten när det blir jul.

    Ha en fin fredag. Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  4. Fint med karta över egna stället! Grattis på födelsedagen!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  5. Perfekt present och självklart kan du inte vänta till Julafton ;) då kan det vara ngt annat du önskar dig
    Hoppas du får en härlig helg
    Kram

    SvaraRadera