onsdag 23 augusti 2017

Min stora dag

Det här har jag väntat på i snart 30 år. Det har stått på min
att-göra-lista sen jag var 16-17 år. I dag uppfylldes min dröm,
att få åka en Corvette Stingray C3.
Kommer ni ihåg att jag i våras var på en bilträff och gjorde
mig bekant med en ägare till en sån skönhet. Vi har hörts
under sommaren för att försöka få till det. Del har det varit
halvtaskigt väder och när han har kunnat har inte jag och
vice versa. I går kväll plingade det till i mobil. Fick frågan om
jag hade nåt för mig i dag eller om vi skulle åka en tur.
Om vi skulle. Dagen hade spåtts bli sommarfin så vad passade
bättre. Vi åkte till Hofsnäs och tog en fika. Och under hela
bilturen kunde jag inte sluta le. Han gasade på ett par gånger
så jag fick känna vad som hände. Det fullständigt bubblade i
mig, händerna åkte upp i luften och jag tjöt rätt ut.
Jag sitter fortfarande här och ler och kommer förmodligen att
fortsätta le detta lyckliga och lite fåniga leende några dagar till.
Tack A. jag är dig för evigt tacksam som uppfyllde min dröm.






6 kommentarer:

  1. Wao vilken känsla. Det lyxåket hade gärna fått flytta hem till mig. Må så gott och fortsätt le.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  2. Sällan ser man nån så glad!! Roligt att kunna hjälpa dig med en sån sak! Mkt trevligt😊

    SvaraRadera
  3. Underbart med drömmar som uppfylls!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Men hallå! How cool! Grattis!!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  5. Det är underbart när gamla drömmar slår in. Ser mysigt ut. Jag hade suttit med i baksätet. Jag lovar att jag inte hade stört ... om jag bara i några minuter fått hålla i ratten och gasa lite "lätt" på gasen. Vad står mer på din önskelista?
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  6. Roligt att kunna hjälpa dig med en sån sak! Mkt trevligt😊


    แตกใน xxx

    SvaraRadera