torsdag 31 augusti 2017

Chakra festival

Hörrni, det händer så mycket här just nu att jag inte hinner allt
jag vill göra. Men i tisdags eftermiddag och kväll var jag och
en kompis på Chakrafestival. Har aldrig hört talas om det och
visste inte vad jag kunde förvänta mig av det. Ett litet program
för detta hade jag sett och det utgick från kroppen sju olika
chakran. Stället vi kom till var urmysigt. Ett gammalt hus med
snickarglädje. En gräsmatta och vatten utanför. Bara det ingav
lugn. Vi skulle börja med yoga. Och vi gjorde det ute på gräs-
mattan i solen. Hur mysigt som helst. Sen provade vi healing.
Satt bredvid en kvinna som la sin hand på min axel och vad
jag förstår skulle hon dra ut negativ energi och tanka på ny och
god sådan. Satt där och tänkte att jag skulle känna nåt i kroppen
under tiden handpåläggningen varade. Men jag är ledsen att
behöva meddela att jag kände inte ett smack.
Nu var vi inte med hela kvällen och lite synd kanske det var
(åtminstone vad folk sa till oss) för det allra sista så skulle det
komma en guru från Indien och ha storseans/storhealing, eller
vad nu en guru gör. Men siktar på att vara med hela kvällen
nästa år.
Yogan ute i naturen i solskenet gjorde hela min upplevelse.









3 kommentarer:

  1. Vilken upplevelse. Jag går ju igång på mystig och lite övernaturligt som jag tycker healing är.

    Ha en bra dag.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  2. Ah, laddat batterierna. :) Jag gissar att det "andliga" man gärna vill nå, nog behöver träning och mycket inlevelse. Men gott i vart fall att fylla energidepåerna med lite nya upplevelser.
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Jag går ju igång på mystig och lite övernaturligt som jag tycker healing är.


    แตกใน xxx

    SvaraRadera