söndag 30 juli 2017

Diggiloo 2017

Jag kan andas ut. Maken gillade sin present. Han tyckte det
var jättebra. Men han såg lite förtvivlad ut på ditvägen. Han
hade ju ingen aning om vart vi skulle. Fick bara lyssna på
gps:en när den sa till oss att svänga nånstans. Längre och
längre ut i "skogen" kom vi. Han trodde nog att jag inte hade
koll på läget och att vi var på avvägar, för vi snurrade lite
grann inne i Jönköping då det inte var helt klart vilken av-
fart vi skulle ta. Men det var bara roligt. För det skapade ju
lite förvirring hos honom. Angående vädret hade det helt
klart kunnat vara bättre. Ja, det regnade. Men inte så mycket
att det inte gick att ta upp kameran. Så det var helt ok ändå.
Diggiloo gänget var helt outstanding. Alltså, David Lindgren,
han är ju så bra. Han var bäst, helt klart. Sjunger och dansar
bra, skämtar och bjuder på sig själv. Özz skrattar man ju åt
bara man ser honom. Och så min "lille" favvo, Tommy N.
Det var skönsång, parodier, allsång och alldans, stå up, rock
´n roll och mycket mer.
Kan inte annat än rekommendera Diggiloo!





















4 kommentarer:

  1. Diggilo såg ju superkul ut. Kan verkligen tänka mig att det var bra. Och vilken kul present du gav din man.
    Var ett tag sen jag tittade in här hos dig. Du verkar ha haft en riktigt bra sommar ser jag på alla fina bilder som du tagit.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad många bra foton du fick med. Kul med sådana surprise och ännu bättre att han uppskattade det. :)
    En skön blandning av artister även denna säsong.
    Kram Bosse
    Ps. Stackars Elfsborg.

    SvaraRadera
  3. Så kul att överraskningen blev bra. David är en rolig kille som också sjunger som en Gud.

    Vilka fina bilder du fick med dig hem som minne.

    Sov Gott/ Kamilla

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder och jag förstår att maken gillade presenten...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera