fredag 9 juni 2017

Hemmabygge med charm

Vänta lite, jag ska bara hoppa och skutta lite innan jag kan
sätta mig på stolen och skriva detta inlägget *hoppochstuds*.
Jag är såååå glad. Vi ska bli med växthus. I går eftermiddag
när jag kom från jobbet, sjönk jag ned i ett bad. Hade med
mig telefonen för lite slösurfande bland bubblorna. Rätt vad
det var dök denna bilden upp i mitt flöde. Gratis växthus.
WHAT?! Det blev inte ett lugnt och avkopplande bad kan
jag säga. Upp fort, ringde maken. Och trots att det var massor
med kommentarer av folk som jättegärna ville ha det så fick
jag svar att växthuset fanns kvar. Åkte dit fortare än fortast
för att titta på det. Visst fanns det skavanker men det var helt
så vi sa att vi absolut ville ha det. Så just nu är jag kär...i detta
gulliga växthus. Så glad att fått tag på detta hemmabygge med
charm. Kan inte vänta tills vi fått det till stugan och på plats ♥


3 kommentarer:

  1. Grattis till växthuset - förstår din känsla, det är ju en dröm att ha ett eget charmigt glashus i trädgården !
    Tack snälla för din kommentar hos mig - lägger till dig i min blogglista för det skall bli kul att följa ditt växthusäventyr !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  2. Grattis till gratis... inte klokt. Hittade dig hos Isa och ser att vi är Borås trädgårdsbloggare båda. Händer inte så ofta.
    Lycka till med växthuset.
    Luna

    SvaraRadera
  3. Men så roligt Petra. Grattis. Jag är helt kär i mitt växthus som jag köpte i fjol. Nu blir det första sommaren med lilla huset.

    Ska bli spännande att följa ditt hus.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera