måndag 12 juni 2017

Här ska sjungas

Biljetterna till Lotta på Liseberg släpptes idag. Slängde mig
på bokningen och fick schyssta platser till den 17 juli, då
Robin Bengtsson, Shirley Clamp, Tommy Nilsson och Shirin
är på plats. Tror jag hamnade på tredje, fjärde rad från scenen
på höger sida om man har näsan mot scenen. Så sitter ni vid
tv:n och kollar kan ni hålla utkik efter mig..hehe.
Har aldrig varit på Lotta, men när man bor så nära och har
semester så kan det vara lite roligt. Det var mest för Tommy´s
jag ville åka till Lotta på Liseberg. Kommer även att se
honom på Diggilo i slutet av juli. Känns lite som att "..2017,
året jag stalkade Tommy Nilsson.." *flabb*

1 kommentar:

  1. Ååå vad roligt. Diggiloo ska jag också se. Det brukar vara hur bra som helst. Kram Anette

    SvaraRadera