måndag 5 juni 2017

Går in i min kreativa bubbla

När världen känns pissig, läs terrordåd (nu senast i London),
Donald Trump drar ur USA ur klimatavtalet, filmsnuttar på
sociala medier på boskap som behandlas som jag vet inte vad,
när man känner att mänskligheten håller på att barka helt åt
helvete, är det skönt att ha en kreativ bubbla att gå in i. När
man är här och nu. Där världens ondska inte får plats. Platsen
där inget kan rubba en för stunden. Där Louis Armstrongs låt
"What a wonderful world" rullar i bakgrunden. Där allt får en
att må så bra. Den kreativa bubblan har jag varit i kväll.




2 kommentarer:

  1. Fy fasen vad less man blir på all skit i vår värld. Samtidigt blir jag så besviken på mig själv att jag bromsar och drar mig ur saker bara av rädsla för all skit i världen. Ingen ska få förstöra allt det fina i vår fina värld.

    Skönt att gå in i bubblan där allt är vackert.

    Sov Gott
    /Kram Kamilla

    SvaraRadera
  2. Jag undrar vart vi är på väg. Tragiskt. Stanna i din vackra bubbla. Kram Anette

    SvaraRadera